Όροι & προϋποθέσεις

Όροι Κρατήσεων / Πολιτική Κρατήσεων / Ακυρώσεις

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Αυτή είναι η γενική πολιτική του ξενοδοχείου Falasarna Villas.

Επειδή αυτά μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο δωματίου, παρακαλούμε, ελέγξτε επίσης την περιγραφή δωματίου.

Check-in 14:00 – 00:00 hours

Check-out 08:00 – 11:00 hours

Παιδιά κι επιπλέον κρεβάτια

– Ένα παιδί κάτω των 2 ετών, έχει παιδικό κρεβατάκι και μένει χωρίς επιπλέον χρέωση.

– Παιδιά άνω των 2 ετών ή ενήλικας χρεώνεται ανά ημέρα και ανά άτομο όταν χρησιμοποιεί τα υπάρχον κρεβάτια.

– Μέγιστος αριθμός επιπλέον κρεβατιών σε δωμάτιο είναι 1.

– Μέγιστος αριθμός για παιδικό κρεβατάκι σε δωμάτιο είναι 1.

Μπορείτε να ζητήσετε επιπλέον πληροφορίες χρεώσεων / υπηρεσιών / κλπ, μέσα από το έντυπο αίτησης. Επιπρόσθετες χρεώσεις δε θα υπολογίζονται αυτόματα στο συνολικό ποσό κράτησης και πρέπει να πληρώνονται ξεχωριστά στο ξενοδοχείο.

– Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται.

– Wi-Fi διατίθεται σε ολόκληρο το ξενοδοχείο και δε χρεώνεται.

– Το Κατάλυμα δεν περιλαμβάνει γεύματα.

– Ιδιωτικός χώρος στάθμευσης δωρεάν, στο χώρο του Καταλύματος.

– Αυτόνομο σύστημα A/C και κεντρικής θέρμανσης δε χρεώνεται.


ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ – ΠΛΗΡΩΜΗ

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με το ξενοδοχείο μας, θα σας ζητηθεί μια προκαταβολή 20% του συνολικού ποσού θα χρεωθεί την ημέρα κράτησης και δεν επιστρέφεται, προκειμένου να ισχύει η κράτηση σας.

Όλες οι κρατήσεις είναι σε “αναμονή” μέχρι να έχουμε λάβει την προκαταβολή σας για την συγκεκριμένη κράτηση.

ΚΑΜΙΑ κράτηση δεν θεωρείται “επιβεβαιωμένη” έως του έχουμε λάβει μια προκαταβολή ή την πλήρη εξόφληση της κράτησης που πραγματοποιείται.


ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε το υπόλοιπο ποσό για την κράτηση (πλήρες ποσό μείον προκαταβολή) κατά την άφιξη σας στο ξενοδοχείο.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα. Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες είναι:

Visa, Euro/Mastercard


ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ / ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ / ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Ακύρωση – Μη εμφάνιση

– Για ακυρώσεις μέχρι 21 ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης, θα χρεωθείτε με 20% από ολόκληρη τη διαμονή .

– Για ακυρώσεις ή αλλαγές αργότερα ή για “μη εμφάνιση”, θα χρεωθείτε με το συνολικό ποσό της κράτησης.


ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας διαχειρίζονται κάνοντας χρήση ασφαλούς σύνδεσης Secure Socket Layer (SSL). Το πρότυπο SSL χρησιμοποιεί ένα πρωτόκολλο κρυπτογράφησης για να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα σας προστατεύονται και δεν μπορούν να προβληθούν ή να χρησιμοποιηθούν από τρίτους. Όλα τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών διαχειρίζονται από ένα ασφαλές σύστημα πληρωμών που διαθέτει ψηφιακό πιστοποιητικό ασφαλείας.

Το Falasarna Villas δεν παρακρατεί τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας, τα οποία αντιμετωπίζονται σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και μόνο για το σκοπό της ολοκλήρωσης της συναλλαγής.

Όταν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε μια κράτηση, τότε τα προσωπικά σας στοιχεία αποστέλλονται στο ξενοδοχείο, το οποίο χρησιμοποιεί τα στοιχεία αυτά, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία μόνο για την εξασφάλιση της σωστής παροχής υπηρεσιών της κράτησης. Τα προσωπικά σας στοιχεία δεν μπορούν να δημοσιευθούν ή να γνωστοποιηθούν σε τρίτους, χωρίς τη γραπτή συγκατάθεσή σας.


ΛΟΙΠΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ / ΦΟΡΟΙ

Στις τιμές συμπεριλαμβάνονται φόροι, δεν υπάρχουν λοιπές χρεώσεις.

Οι Falasarna Villas είναι Α’ κατηγορίας καταλύματα σύμφωνα με την απόφαση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού 6855, Αρ. Σήματος: 1354-13-0144


ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Οι φόροι συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των δωματίων;

Ναι, οι πληροφορίες τιμολόγησης που παρέχονται είναι οριστικές και συμπεριλαμβάνονται όλοι οι φόροι.

Είμαι αναγκασμένος να πληρώσω το δωμάτιο εκ των προτέρων;

Ένα ποσό προκαταβολής απαιτείται για να οριστικοποιήσετε την κράτηση σας.

Ποιοι τύποι πιστωτικών καρτών γίνονται δεκτοί;

Visa, MasterCard

Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να κάνω κράτηση σε ένα δωμάτιο;

Εάν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα ασφαλών πληρωμών μας Secure Payment μπορείτε επίσης να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με το θέμα αυτό.

Μπορώ να κάνω κράτηση για ένα δωμάτιο μέσω email ή τηλεφώνου;

Ναι, παρακαλώ επισκεφθείτε τη σελίδα επικοινωνίας.

Έκανα μια κράτηση, αλλά δεν έλαβα επιβεβαίωση. Τι πρέπει να κάνω;

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την κράτηση μου;

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά με αυτό το θέμα.

Πώς μπορώ να ξέρω εάν η κράτηση μου έχει ακυρωθεί;

Θα λάβετε ένα email δηλώνοντας ότι η κράτηση σας έχει ακυρωθεί.